Forrhold til opptatt kvinne...HJELP!

Svar
Rådløs Mann

Forrhold til opptatt kvinne...HJELP!

Legg inn av Rådløs Mann »

Hei.Jeg har havnett i ein kjip sittuasjon og søker derfor råd og hjelp da jeg ikke klarer tenke klart lenger..
Jeg møtte en dame gjennom jobben min(kolega),og vi fikk god kjemi.Vi var ein kveld på fylla og det var da de hele startet.
Vi endte opp med og ha sex.Hadde det bare stoppet der hadde alt sikkert vert fint i dag,men de gjorde de ikke,vi forsatte....

Problemet er att hun har type hjemme...

I starten var det stort sett bare sex.Men det utviklet seg raskt til og bli sterke følelser...Vi snakker om alt og ingenting,tuller og ler(lever nok i en bobble for oss selv).Vi jobber på båt og er ute i havet i 4 uker.Det er kansje derfor det blir so inntenst nor vi er ilag...
Vi har holdet på slik nå i 1,5år...Jeg har prøvt tidligere å stilt hun ett ulltimatum om å velge meg eller typen..
Men det ender altid med gråt og krangling,og jeg er redd jeg ikke skal få se henne mere...Det har nå gått så langt att jeg trygt kan si att jeg elsker henne..
Men kranglene kommer oftere,og blir barre verre og verre,for jeg vil ha mere...Jeg lurer på kva jeg skal gjer? Jeg veit det "rette" er nok å si att hun må velge,eller holde opp,men jeg klarer ikke tanken på og ikke få ver med hun..!

Nor jeg er hjemme og hun er hjemme med "typen" sin,er hun alt jeg tenker på og vi holder kontakten selvom vi er hjemme...Hun sier også att hun elsker meg og att jeg betyr so uendeligt mye for henne,men ting er kommpliserte med familie og sligt.Sjønner att det ikke er lett for hun heller...
Jeg har lurt på å fortelle typen hennes om oss flere ganger nor jeg sitter alene hjemme og hun er hjemme og "koser sei med typen".Men på en annen side er jeg jo so uenndelig glad i hun og vill henne jo ikke noe vondt.Har prøvet og tenke att hun er en dårlig person og att jeg fortjener bedre,men det får jeg ikke til.Hun er jo so fanntastisk,og alt jeg vill er bare å få være med hun...

Men jeg blir gal av å tenke...
Skal jeg si noe til typen,si hvilken dame han egentlig har,at hun er utro mot han?
Skal jeg konfrontere henne med å ta ett valg?
Håpe att hun velger meg...
Om hun ikke velger meg,klarer vi bare å vere venner?(neppe)
Isåfall må nok en av oss finne seg en ny jobb...Og hva sjer da vist ikke jeg får vær med hun?
Jeg tørr ikke tenke tanken engang...

HJELP?

Takk for alle svar...
EnkelMann

Re: Forrhold til opptatt kvinne...HJELP!

Legg inn av EnkelMann »

Virker som om hun player dere begge.
Jeg ville sendt et anonymt tips til denne typen om at hun holder på samtidig med deg.
Det er absolutt ikke bra å holde på sånn som dette i lengden.

Hva skjer om du ikke får være med henne?
Svar: Ingenting. Finnes flere fisker i havet. What doesnt kill you makes you stronger.
olav1988
Innlegg: 1
Registrert: tir 23.10.2018 18:54
Kontakt:

Re: Forrhold til opptatt kvinne...HJELP!

Legg inn av olav1988 »

Kanskje prøve å lage en avtale med en psykolog. Han vil sikkert hjelpe deg med å forberede samtalen ...


Sist fremhevet av Anonymous den tir 13.11.2018 2:22.
Svar

Gå tilbake til «Samliv og relasjoner»

Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest